خرید تاور کرین در تهران

از بین انواع مختلف ماشین های صنعتی، هیچکدام شبیه به تاور کرین ها نیستند. تاور کرین ها را می توان از مایل ها دورتر تشخیص داد و اغلب یکی از اولین نشانگرهایی است که نشان می دهد یک پروژه خاص در مرحله انجام است.

از تاور کرین ها برای بلند کردن بارها و اجسام سنگین به نقاط مرتفع استفاده می کنند، این مکان ها می توانند بالای ساختمان های مرتفع و یا مجتمع های مسکونی باشند. از تاور کرین ها اغلب برای بلند کردن محموله ها بر روی کشتی ها در بنادر مختلف نیز استفاده می شود.

آشناترین نقش تاور کرین ها از دید همه افراد، استفاده از آن ها در کار ساخت و ساز است. در صنعت ساخت و ساز از تاور کرین ها برای جابجایی قطعات سنگین از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید تاور کرین در تهران:

خرید تاور کرین در تهران یک سرمایه گذاری قابل توجه است، بنابراین تحلیل صحیح نیازهای قبل از خرید آن باید به اندازه تصمیم به خرید آن مهم باشد. نکات زیر شما را در مسیر درست خرید تاور کرین در تهران قرار می دهد.

بودجه

  • بودجه خود را برای خرید تاور کرین در تهران تعیین کنید. اگر درباره بودجه خود اطلاعات کامل داشته باشید دیگر وقت خود را صرف پیدا کردن تاور کرین هایی نخواهید کرد که با مبلغ بودجه شما همخوانی نداشته باشند. همچنین علاوه بر بودجه باید هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری آن را نیز برای یک دوره 5 تا 10 ساله در نظر بگیرید.

هدف

  • هدف از خرید تاور کرین در تهران را تعیین کنید. آیا تاور کرین را برای یک کار استاندارد صنعتی لازم دارید و یا شاید برای کارهای تخصصی تر می خواهید از آن استفاده کنید. باید ماهیت عملیات خود را همیشه در نظر داشته باشید. تاور کرین ها دارای طیف گسترده ایی از محصولات با ویژگی های متناسب با بسیاری از صنایع و عملیات ها هستند.

ضرورت نیاز

  • الزامات اساسی از خرید تاور کرین در تهران را مشخص کنید. شرایط اساسی از جمله ظرفیت، نوع وظیفه، اندازه و ارتفاع بلند شدن باید مشخص شوند. همچنین شرایط محیطی اطراف سایت پروژه مانند دما نیز باید در نظر گرفته شود.

امکانات

  • نیاز به ویژگی های اضافی از خرید تاور کرین در تهران را مشخص کنید. برخی از تاور کرین ها دارای طیف گسترده ایی از ویژگی های اضافی هستند. به عنوان مثال، تاور کرین ها می توانند به ریموت کنترلی، سرعت بالابر متغیر ASR یا ESR، کنترل نوسان و موقعیت یاب مجهز شوند. این ویژگی ها می توانند باعث افزایش کارایی و بهره وری تاور کرین شوند.

سرعت

  • باید سرعت لازم و مورد نیاز برای انجام کار توسط تاور کرین را مشخص کنید و به این سوالات پاسخ دهید. نیاز دارید تاور کرین شما با چه سرعتی وسایل و اجسام را جابجا کند؟ آیا تاور کرین خریداری شده توسط شما، می تواند در سرعت های مختلف کار خود را انجام دهد؟ آیا به فن­آور های خاصی برای سرعت نیاز دارید؟

جهت اجاره تاور کرین کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

محدودیت فضا

  • باید محدودیت هایی فضایی را که قرار است تاور کرین در آن کار کند را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ارتفاع تسهیلات چقدر است؟ آیا می خواهید تاور کرین را به دیوار یا پایه بتنی سوار کنید و یا می خواهید ایستاده و آزاد باشد؟ آیا سایت محل پروژه دارای محدودیت های طول و عرض و ارتفاع است یا خیر؟ باید تمام محدودیت های فضای محل پروژه را بررسی کرده و هیچکدام را نادیده نگیرید زیرا این موارد بسیار مهم و اساسی هستند پس قبل از خرید تاور کرین باید کاملاً بدانید که به دنبال چه نوع تاور کرینی هستید.

خرید تاور کرین در تهران

سایر نکات خرید تاور کرین

  • باید تاور کرینی را برای خرید در تهران در نظر بگیرید که طول عمر طولانی تری داشته باشد.
  • تاور کرینی را در نظر بگیرید که نیازمند مدیریت آسان تری باشد.
  • باید تاور کرینی را برای خرید در تهران در نظر بگیرید که هزینه تعمیر و نگهداری آن کم باشد.
  • قبل از خرید تاور کرین در تهران باید زمین سایت محل پروژه را بررسی کنید.
  • باید تاور کرینی را در نظر بگیرید که بتواند در هر شرایط آب و هوایی کار کند.
  • تاور کرینی را برای خرید درتهران در نظر بگیرید که عیب یابی سریع و آسانی داشته باشد.
  • قبل از خرید تاور کرین در تهران باید دسترسی ها به سایت محل پروژه را ارزیابی کنید و همچنین مشکلات ایمنی محل پروژه را نیز بررسی کنید.
  • تاور کرینی را در تهران خریداری کنید که تکان های کمی داشته باشد و همچنین عملکرد ایمنی مناسبی نیز داشته باشد.
  • باید تاور کرینی را برای خرید در تهران در نظر بگیرید که طول عمر ریسمان مفتولی آن زیاد باشد و همچنین اتصال ایمنی ریسمان مفتول دستگاه مناسب باشد.
  • باید قبل از خرید تاور کرین در تهران ایمنی کارگران و راحتی اپراتور دستگاه را نیز در نظر بگیرید.

مشاوره فنی و استعلام قیمت

شرکت یگانه کرین با فراهم نمودن بستری مناسب و آسان برای ارتباط با تیم فنی شما کارفرمایان محترم را تکریم نموده است. کافیست برای مشاوره و استعلام قیمت در هر کدام از موارد ذکر شده در این صفحه با ما تماس حصل فرمایید.

خرید تاور کرین در تهران برای چه کسانی مناسب است:

  • خرید تاور کرین برای کارفرمایانی که قصد اجاره آن را ندارند، بسیار مناسب است.
  • خرید تاور کرین برای افرادی که خود پیمانکار ساختمانی هستند و همیشه نیازمند تاور کرین هستند، بسیار مناسب است.
  • خرید تاور کرین برای کارفرماهایی که پروژه های طولانی مدت و بیش از 18 ماه دارند، مناسب است.
  • خرید تاور کرین برای افرادی که اجاره تاور کرین برای پروژه شان صرفه اقتصادی ندارد، بسیار مناسب است.

مزایای خرید تاور کرین در تهران

خرید تاور کرین، اسراف پول نیست بلکه یک سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

تاور کرین دارای ارزش مادی است، بنابراین هر زمان که به آن احتیاج نداشتید، می توانید آن را بفروشید و با پول آن تجارت کنید و یا اگر خواستید یک مدل جدیدتر از تاور کرین را بخرید. همچنین دسترسی به تجهیزات مناسب مانند تاور کرین برای انواع مختلف پروژه می تواند به افزایش درآمد شرکت شما نیز کمک بسیاری کند.

در بعضی از وقت های سال مانند تابستان که فصل ساخت و ساز است، باید برای اجاره تاور کرینی که به آن نیاز دارید و مناسب کار شماست، زمان زیادی منتظر بمانید.

اگر به طور مداوم به یک مدل خاص از تاور کرین نیاز دارید، خرید آن مدل خیلی بیشتر از اجاره آن ارجحیت پیدا می کند. با خرید تاور کرین مورد نظر خود در تهران شما هر وقت لازم باشد به آن دسترسی پیدا می کنید و نیازی نیست که منتظر بمانید تا یکی در دسترس شود.

بسته به تعداد پروژه ها و کارهایی که باید در طول هر سال انجام دهید و اینکه چند مرتبه می خواهید از تاور کرین استفاده کنید، خرید تاور کرین در تهران بیشتر از اجاره آن ارزش دارد.

تاور کرین های جدید به طور متوسط و به شرط نگهداری مناسب، بیست تا بیست و پنج سال عمر می کنند. آن ها حتی می توانند تا 40 سال هم مورد استفاده قرار گیرند و هنوز هم عالی و بدون نقص کار کنند، البته این به این شرط است که تاور کرین نگهداری خوب و مناسبی داشته باشد.

جهت اورهال تاور کرین کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید تاور کرین در تهران

توجه به قطعات هنگام خرید تاور کرین در تهران

هنگام خرید تاور کرین در تهران برای انتخاب مناسب تر آن باید یک سری نکات را در نظر گرفت. بهتر است برای مقایسه و انتخاب بهتر تاور کرین با قطعات آن آشنا شد.

تاور کرین ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند اما باید در هنگام خرید تاور کرین در تهران حتما به قطعات مهم و کاربردی که در زیر به آن ها اشاره شده است، دقت کنید و سلامت و عملکرد آن ها را بسنجید. ایمنی تاور کرین های شما در گرو این قطعات بوده و در صورت خرابی هر یک از آن ها، ممکن است متحمل هزینه های بسیاری شوید.

قطعات دارای الکتروموتور شامل الکتوموتور شاریوت، الکتروموتور گردان، الکتروموتور قلاب و به طور کلی تمام قطعات متحرک و دارای ترمز را قبل از خرید تاور کرین تست کنید.

سکشن ها، اتصالات بدنه اصلی، تاج (کله قندی)، پایه (استراکچر)، فلش (بازوی عامل)، کن فلش (بازوی تعادل)، شاریوت (کالسکه)، مهاری ها، سیم بکسل ها، کابل ها و تمامی اتصالات را باید قبل از خرید تاور کرین تست کنید.

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که باید در هنگام خرید تاور کرین در تهران مد نظر قرار داد، کنترل قطعات تعمیری و جوشکاری شده است. همچنین جوشکاری های دستی در نقاط مختلف دستگاه را نیز جدی بگیرید زیرا می توانند باعث بروز خطرات احتمالی شوند.

جهت اینورتر کردن تاور کرین کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید تاور کرین در تهران از شرکت یگانه کرین

شرکت یگانه کرین یکی از معتبرترین و باتجربه ترین شرکت ها در زمینه خرید تاور کرین در تهران است زیرا برای خرید تاور کرین در تهران بهتر است به یک شرکت معتبر و باتجربه مراجعه کرد.

شرکت یگانه کرین نه تنها در زمینه خرید تاور کرین، بلکه در زمینه اجاره، تعمیر، فروش، سرویس نگهداری ماهانه و سالانه، نصب و پیاده سازی، اورهال، اینورتر کردن و صدور سرتیفیکیت تاور کرین نیز فعالیت می کند.

خرید تاور کرین یکی از اقدامات اصلی شرکت یگانه کرین است. این شرکت با بیش از بیست سال سابقه فعالیت و دارا بودن کارشناسان مجرب در زمینه تاور کرین، در زمان خرید، نصب، نگهداری و استفاده مشتریان خود را به بهترین شیوه هدایت می کند.

شرکت یگانه کرین، ارائه دهنده انواع تاور کرین در تناژهای مختلفی است، محصولات این شرکت همگی از استانداردهای لازم برخوردار بوده و برند های مطرح تاور کرین را شامل می شوند.

شرکت یگانه کرین در تهران قرار دارد اما به سراسر ایران خدمت رسانی می کند.

شرکت یگانه کرین بستری مناسب و آسان را برای ارتباط با کارفرمایان محترم برای خرید تاور کرین در تهران، فراهم کرده است. برای مشاوره خرید تاور کرین در تهران و استعلام قیمت، کافی است با شرکت یگانه کرین تماس بگیرید.


منابع:

https://www.allwestcrane.com/blog/2018/05/crane-rentals-vs-purchasing-one-which-is-the-right-choice-for-your-business/]

https://www.konecranes.com/resources/3-factors-to-consider-when-buying-crane

http://www.tier1tactical.com/Tower_Cranes.asp

https://ohsonline.com/Articles/2019/07/15/How-to-Choose-the-Right-Crane.aspx

اطلاعات بیشتر

هدف از تاسیس این مجموعه، ارائه تمامی خدمات در حوزه تاور کرین و آسانسور کارگاهی است. لذا به منظور ارائه خدمات واردات و سرویس ماشین آلات ساختمانی مانند تاور کرین، آسانسور کارگاهی و جرثقیل کارگاهی این مجموعه تاسیس شد.

تکیه بر توان بالای تخصص، واردات و تولید ماشین آلات با کیفیت ساختمانی با بهره گیری و استفاده از کادر فنی مجرب کاری بود که مجموعه انجام داد. بنابراین خرید و فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی، نصب و سرویس و نگهداری از تاور کرین و سایر ماشین آلات ساختمانی با اخذ تاییدیه نصب و راه اندازی از جمله تخصص ها و کارکردهای مجموعه است.

ارتباط با تیم یگانه کرین در خصوص پروژه

    برخی از نمونه کارهای اجرا شده در خصوص خرید و اجاره تاور کرین

    Call Now Buttonاستعلام قیمت فوری