در این مقاله هدف ما معرفی بهترین برند است و می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین برندهای آسانسور کارگاهی کدامند؟

انتخاب آسانسور  کارگاهی مناسب برای پروژه های ساختمان سازی و سایر پروژه ها خود کاری دلهره آور است. شما باید یک بالابر پیدا کنید که دارای عملکردهای مناسب و همچنین ایمن ، قابل اعتماد و با استفاده آسان باشد. برند ها و مارک های مختلف آسانسور کارگاهی مزایا و فناوری منحصر به فرد خود را دارند که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که آسانسور های کارگاهی یا بالابر های کارگاهی از جمله وسایل کارگاهی هستند، که کاربرد های بسیار زیادی دارند.

از این وسیله عموما در پروژه های ساختمانی استفاده می شود و بالطبع برای جا به جا کردن کارگران و پرسنل یا مصالح و ابزار به کار می رود. آسانسور های کارگاهی یا بالابر های کارگاهی خود انواع بسیاری دارند و لازم است تا به منظور موفقیت در پروژه از مدل های مناسبی استفاده شود. آسانسور های کارگاهی در برند های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از این برند ها مزایا و معایب خاصی برای خود دارند. اما لازم است تا در این زمینه بسیار تحقیق شود و آسانسور با برند مناسب خریداری شود.  برای تهیه آسانسور های کارگاهی می توانید به مرکز یگانه کرین مراجعه نمایید.

مقدمه

آسانسور های کارگاهی یا بالابر های کارگاهی چندین سال است که در صنایع مختلف برای سهولت و آسانی در کار ها مورد استفاده قرار می گیرند. از گذشته تا به امروز تغییرات خاصی در این آسانسور ها صورت گرفته است و شما می توانید به منظور فعالیت های مختلفی از آسانسور های کارگاهی یا بالابر های کارگاهی استفاده نمایید. این وسیله کاربرد های بسیار زیادی دارد. از جمله کاربرد های آسانسور های کارگاهی می توان به نوسازی ساختمان ها،‌ ساخت ساختمان های بلند، پروژه های نیروگاهی، پروژه های موجود در پالایشگاه های نفتی، معادن، کشتی سازی،  پروژه های موجود در بنادر، پل سازی، تونل سازی، استخراج از معادن و غیره اشاره نمود.

صرفه جویی در هزینه ها با اجاره ی جرثقیل مناسب

آسانسور های کارگاهی برای این که در پروژه های مختلف استفاده شوند در انواع مختلفی تولید شده اند. انواع این آسانسور ها کارگاهی در مدل های ساختمانی، صنعتی و حمل و نقل طبقه بندی شده اند. آسانسور های کارگاهی ساختمانی خود نیز در مدل های مختلفی به ارائه خدمات می پردازند. این آسانسور ها را می توان در دسته های آسانسور کارگاهی نفربر و آسانسور کارگاهی نفر بر و مصالح بر تقسیم بندی کرد. اما در ادامه این مقاله ما به معرفی انواع برندهای آسانسور کارگاهی می پردازیم. برای خرید آسانسور های کارگاهی می توانید به مرکز یگانه کرین مراجعه نمایید.

آسانسور های کارگاهی آلیماک

آلیماک یا Alimak یکی از معروف ترین شرکت های صنعتی می باشد که عموما در میان کارفرمایان صنعتی و ساختمانی شناخته شده است. این شرکت معروف هم به تولید تاور کرین ها می پردازد و هم آسانسور های کارگاهی را ارائه می دهد. از این رو می توان گفت که یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برند های تولیدی ماشین آلات صنعتی در کل دنیا می باشد. آلیماک شرکتی سوئدی است که تولیدات بسیار زیادی را برای پروژه های ساختمانی ارائه می دهد.

در واقع می توان به جرات این مسئله را بیان نمود که شرکت آلیماک به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده و برندهای آسانسور های کارگاهی در جهان شناخته می شود. در این شرکت بیش از بیست و سه هزار آسانسور ساختمانی، صنعتی و سکو های مربوط به حمل و نقل طراحی و ساخته شده است. شرکت آلیماک نه تنها به دلیل تولیدات خود معروف است بلکه برای خدمات پس از فروش و حمایت هایی که از خریدار می کند هم معروف شده است. در واقع این شرکت ایمنی پرسنل را تامین می کند و تجهیرات کارگاهی را به سرعت در دسترس استفاده کنندگان قرار می دهد. این کار در ابتدا با استفاده از آزمایش های دقیقی که بر روی آسانسور های کارگاهی و سایر دستگاه ها صورت می گیرد انجام می شود.

مزایای اجاره جرثقیل چیست ؟

آسانسور های کارگاهی آنکا

آنکا یا Anka یکی از برند های معروف در زمینه تولید آسانسور های کارگاهی می باشد. به عبارتی پس از شرکت آلیماک که یکی از معروف ترین ها است می توان شرکت آنکا را معرفی نمود. این شرکت که یه عنوان یکی از تولید کنندگان اساسی در زمینه آسانسور های کارگاهی شناخته می شود، در نوادا آمریکا دفتر فروش دارد. شرکت آسانسور کارگاهی  Anka بیش از بیست و یک سال سابقه فعالیت دارد و توانسته در این مدت نه چندان بلند جایگاه مناسبی برای خود در میان تولید کنندگان بزرگ پیدا کند. در واقع فعالیت های اساسی این شرکت باعث شد تا رشد بسیار سریعی را در زمینه آسانسور های کارگاهی و صنعتی داشته باشد. آسانسور های کارگاهی تولید شده توسط این برند به تمام حهان صادر می شود و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

آسانسور های کارگاهی پگا

پگا یا همان Pega یکی از شرکت ها و برند های معروف آسانسور های کارگاهی است که در این زمینه پیشرفت های بسیاری داشته است. این شرکت آسانسور های کارگاهی و سایر محصولات تولیدی خود را با بهترین طراحی ارائه می دهد. البته شرکت پگا در زمینه سایر خدمات هم از مشتریان خود حمایت های بسیار زیادی می کند. این شرکت در زمینه ساخت و نصب و نگهداری از آسانسور های کارگاهی نیز فعال است. شرکت تولیدی پگا در کشور چک فعال است و در زمینه های مختلف عمرانی و ساختمانی تولیداتی را ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین مزایایی که برای آسانسور های کارگاهی و صنعتی این برند ارائه شده است، قابلیت برنامه ریزی این وسیله می باشد. قابلیت برنامه ریزی در آن به گونه ای است که دقت در زمان فرود را با بهترین شرایط خواهد داشت. البته آسانسور ها و بالابر های کارگاهی این شرکت، سیستم هایی را برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار نیز دارند. به همین دلیل است که می توان گفت آسانسور ها یا بالابر های کارگاهی این برند برای استفاده کنندگان بسیار مناسب هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این برند از آسانسور کارگاهی یا سایر برند های آسانسور های کارگاهی می توانید به مرکز یگانه کرین مراجعه نمایید.

مراحل اورهال کردن آسانسور کارگاهی چیست؟

منابع:

https://alimak.com/

http://www.ankahoist.com/

https://www.pega-hoist.com/

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵