تاور کرین ها نوع پیشرفته ای جرثقیل ها هستند که امروزه توانسته اند طرافدارن بسیاری را برای خود در حوزه صنعت پیدا کنند. آن ها می توانند بهترین گزینه برای پروژه های مختلف شما باشند. اما با این حال، بهتر است که شما برای داشتن بهترین پروژه به شناخت کافی از انواع مختلف برسید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یگانه کرین، به شما کمک می کند تا با ارائه منبعی معتبر و به روز به آگاهی در ارتباط با تاور کرین ها برسید تا بتوانید در این مسیر با استراتژی هوشمندانه قدم بردارید. بررسی قطعات تاور کرین ها و نحوه چینش آن ها به شما درکی از ساختار تاور کرین ها می دهد. بررسی مزیت استفاده از آن ها می تواند به برنامه ریزی صحیح شما در داشتن انتخابی بهتر کمک کند.

شناخت مراحل نصب تاور کرین برای شما بودجه بندی هزینه ها را به ارمغان می آورد تا بتوانید در این مسیر با آگاهی کافی قدم بردارید و یکی از موفق ترین ها در این زمینه باشید. بی شک، همیشه بهترین انتخاب ها بالا ترین سطح از آگاهی و منابع ارزشمندی را برای تحقیق به همراه دارند. در ادامه با تیم مجرب یگانه کرین همراه باشید تا به شما کامل ترین منبع را در حیطه تاور کرین ها ارائه دهد.

تاور کرین چیست؟

تاور کرین ها، به طور گسترده در حوزه جابجایی با رو مصالح فعالیت دارند. آن ها می توانند بار های مد نظر سازندگان را به آسمان ها ببرند و در جایگاه صحیح بگذارند. استفاده از آن ها به طور قطع می توانند یکی از عوامل مهم در افزایش بازده پروژه باشد.

نحوه نصب صحیح تاور کرین و 10 نکته مهم اجرایی تاور کرین

تاور کرین ها در میان سایر جرثقیل ها بالا ترین میزان از ارتفاع را به شما ارائه می دهند. آن ها می توانند از ساختمان ها و پروژه های شما نیز پیشی بگیرند تا بتوانند صحیح ترین جایگذاری را داشته باشند. این دستگاه صنعتی برای بارگیری و تخلیه مواد مختلفی چون ژنراتور ها، فولاد و بتن طراحی شده است. استفاده از تاور کرین ها در امور ساخت وساز ضروری است.

به همین منظور، بیشتر مواردی که حتی فکرش را هم نمی کنید به واسطه آن ها ساخته می شوند. به طور مثال، تاور کرین ها در ساخت کشتی ها، سد ها، جاده ها، راه آهن ها و پالایشگاه های نفتی ایفای نقش می کنند. آن ها بار را به وسیله قلاب در بر می گیرند و بار در حالتی معلق نسبت به دکل می تواند در جای صحیح خود قرار گیرد.

تاور کرین ها دارای پشتیبانی چرخشی هستند و آن ها می توانند به شما چرخش 360 درجه را ارائه دهند. آن ها به طور معمول در جایی نزدیکد به ساختمان گذاشته می شوند که تاور کرین بتواند فضای مخصوص برای چرخش و بارگذاری را دئاشته باشد.

آن ها به طور معمول به زمین متصل می گردند تا بتوانند با مستحکم سازی فوندانسیون پروژه ایمن تری را به شما ارائه دهند. استفاده از آن ها استراتژی مهندسی است که سبب پیشرفت ساخت و ساز شما می گردد و می توانند شما را به ارتفاعات ببرد تا غیر ممکن ها را ممکن سازید.

استفاده از تاور کرین ها در پروژه های معماری

استفاده از تاور کرین ها در پروژه های با شکوه معماری می تواند قابلیت های فوق العاده ای را به شما ارائه دهد. در حقیقت، تاور کرین ها برای این سبک از پروژه ها ساخته شدند و حضور آن ها می تواند بازده پروژه را تا در صد قابل توجهی افزایش دهد.

آموزش نصب تاورکرین روی شاسی و ریل

آن ها می توانند در پروزه های بزرگ تری مانند پروژه های معماری جدول زمانی دقیق تری را به شما ارائه دهند تا بتوانید با صرفه جویی در زمان کار را با کیفیت بی نظیری به اتمام رسانید. آن ها بسیار ایمن هستند.

بنابراین، شما می توانید با اطمینان خاطر جایگذاری بار ها را به آن ها بسپارید. آن ها فعالیت های ساختمانی را سریع تر و کارآمد تر می سازند تا بتوانید به واسطه آن ها بهترین پروژه ها را تجربه کنید.

تجهیزات آن ها سازگار با محیط زیست بوده و در جهت کاهش آلودگی ها پدید آمده است. آن ها می توانند به شما اطمینانی از سود آوری ببخشند و با کاهش زمان و هزینه ها قدرت تکنولوژی در صنعت را به شما یاد آور شوند. آن ها شعاع جابجایی را در وسعت بالا به شما ارائه می دهند و به واسطه آن ها می توانید جابجایی تجهیزات و بار ها را تسهیل نمایید.

تاور کرین ها بهترین گزینه برای هر پروژه ای خصوصا پروژه های معماری هستند و شما می توانید به کمک آن ها گام موثری در زمینه بهبود پروژه خود بردارید. یگانه کرین نیز در این مسیر کنار شما است تا با بهترین راهنمایی ها در خصوص انتخاب صحیح تاور کرین ها و ارائه تاور کرین هایی با کیفیت روند تهیه آن ها را برای شما تسهیل سازد تا بتوانید با ایمنی خاطر آن ها را تهیه کرده و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

مشخصات تاور کرین ها

تاور کرین ها مشخصات منحصر به فردی دارند که شناخت آن ها به شما کمک می کند تا در روند تهیه و استفاده از آن ها هوشمندانه تر عمل کنید. پیش از هر چیزی بهتر است که شما بدانید آن ها از چه عناصری تشکیل شده اند و با چه مورادی موجب تسهیل امور در پروژه می شوند؟ آن ها دارای یک پایه (فوندانسیون) هستند که در نوع استاتیک آن ها به زمین متصل است.

مهمترین سوالات هنگام اجاره تاور کرین

در نوع داینامیک این بخش از آن ها متحرک بوده و جابجایی را در محور افقی نیز ممکن می سازد. آن ها بارگذاری و بارگیری را با کمک طیف فق العاده ای از فرکانس ها انجام می دهند و به واسطه ریموت کنترل و بی سیم های مخصوص در زمینه تسلط بیشتر بر آن ها فعالیت داشته باشند. پایه تاور کرین به دکل ها و سکشن های ارتفاعی متصل شده است تا رسیدن به ارتفاعات را ممکن سازد. یگانه کرین، ارائه دهنده تاور کرین ها در برند هایی معتبر است که با تهیه آن ها از ما می توانید روی خدمات همه جانبه ما در این حوزه حساب کنید.

در نهایت، شما می توانید با یادگیری موارد فوق و همراهی با یگانه کرین از موفق ترین ها در تاور کرین ها باشید.

منابع:

https://civiltoday.com/construction/construction-equipment/136-types-of-cranes

https://www.nbmcw.com/report/cranes-material-handling-equipment/40596-tower-cranes-competitive-advantages.html

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵